Štítek: projekty

Jazgym na Mezinárodní vesmírné stanici

21. 11. 2022

Ve školním roce 2021/2022 se našim studentům Antonínu Marenovi a Benediktu Kovalskému pod vedením vyučující fyziky RNDr. Libuše Švecové, Ph. D., podařilo úspěšně zapojit do mezinárodní soutěže ASTRO PI MISSION SPACE LAB.

Erasmus+ opět na naší škole

16. 9. 2022

S radostí oznamujeme, že naše škola uspěla s žádostí projektu partnerství malého rozsahu v sektoru školního vzdělávání a získala v rámci programu Erasmus+ dotaci pro období 1. 9. 2022 – 1. 9. 2024. Vybraní žáci budou mít možnost vycestovat do partnerských škol v Bodrumu (Turecko) a Massafře (Itálie) a účastnit se aktivit, jejichž cílem je podpořit vzdělávací, profesionální i osobostní rozvoj.

Mind Your Business, Erasmus+ Youth

23. 5. 2022

Zážitek, na který nikde nezapomeneme? Pro nás to jednoznačně bude Erasmus+ projekt v Lucembursku.

Sedm statečných

16. 5. 2022

Těžko říct, kde ten nápad vznikl a těžko říct, zda to byl nápad dobrý, ale čas utíkal jako voda a my, sedm nebojácných studentek jazgymu, jsme se jednoho dne ocitly v letadle směr: Mallorca. Byly jsme připravené na všechno. Měly lékárničku, toaleťáky, suchý šampón, ale i sirky a tuhý líh.

Tygřice v Evropském parlamentu

25. 4. 2022

Je středa 13. dubna 2022, a zatímco v Ostravě se na přijímačkách potí budoucí Tigridovi studenti, Eva a já se společně s paní Mgr. Gracovou vydáváme do Prahy. Pan Lukáš Macek, ředitel pobočky francouzské univerzity SciencePo v Dijonu, pořádá s Francouzským institutem simulaci Evropského parlamentu pro studenty ze všech koutů České republiky.

Active citizens? To je 4. E!

11. 4. 2022

„Globálně propojeni, místně zapojeni“, tak zní heslo mezinárodního programu Active Citizens. Usiluje o svět, ve kterém jsou lidé připraveni bezkonfliktně a efektivně spolupracovat s druhými na zlepšování svého okolí, a zaměřuje se na problematiku změny klimatu a její řešení...

Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy

9. 2. 2022

Investice reaguje na potřebu podpory vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem v reakci na nemožnost realizace prezenční výuky ve školách během pandemie covid-19. Od 1. 1. 2022 je naše škola zapojena do Národního plánu obnovy. Investice reaguje na potřebu podpory vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem v reakci na nemožnost realizace prezenční výuky ve školách během pandemie covid-19.

Znáte naše obojživelníky a plazy?

17. 5. 2021

Mezi lidmi mají nevalnou pověst, některých se bojíme, mnohých se i štítíme. Přitom jde často o ohrožené druhy, které se obtížně přizpůsobují – i malá změna v jejich přirozeném prostředí může vést k vymizení celé populace. V přírodě se s nimi můžeme pravidelně setkávat až teď na jaře.

Víte, co je heterotrofní asimilace?

20. 4. 2021

Pokud je to pro vás velká neznámá, zeptejte se našich studentů z 1. A, 1. B nebo 3. E. Ti totiž před Velikonocemi dostali poměrně náročný domácí úkol, a sice zopakovat si pojmy saprofág (saprofyt) a parazit, zjistit, co jsou vlastní a příležitostní paraziti, poloparaziti a mixotrofní organismy, a ke každé skupině vyhledat zástupce rostlin i s obrázkem.

Důkaz škrobu v potravinách

7. 4. 2021

Covid, necovid – show must go on. Studenti opustili lavice, školní počítače a tablety byly odneseny do dětských pokojů a chemická laboratoř i s laboratorními pracemi se přestěhovala do kuchyní a dílen.